L'Ajuntament de Sitges admet l'enviament de factures electròniques dels proveïdors per via telemàtica en el marc del procés de modernització que porta a terme l'administració local.
Quins són els avantatges?
- - Eviten desplaçaments i substitueixen el paper
- - Contribueix a reduir el terminis administratius
- - Permeten consultar l'estat de tramitació de la factura
On s'han d'enviar les factures electròniques?
Els proveïdors poden enviar les factures electròniques a l'Ajuntament de Sitges a través de:
> Bústia de Factures Electròniques
La Bústia de factures electròniques és un aplicació informàtica de l'Administració Oberta de Catalunya AOC en el marc del programa eFact.
Què cal tenir en compte a l'hora de generar factures electròniques?
- - Les factures han d'estar signades electrònicament mitjançant un certificat digital reconegut
- - El format per emetre factures electròniques és Facturae versió 3.2.X amb firma electrònica XAdES, segons l'Ordre PRE/2971/2007
- - Per generar les factures amb aquest format es disposa de diversos mecanismes, tot i que molts dels programes comercials de comptabilitat ja ofereixen mòduls de facturació electrònica
- - En el moment de fer l'enviament s'han d'incloure 3 codis DIR3 per tal que aquestes siguin acceptades
Codis DIR3 de l'Ajuntament de Sitges:
- Codi DIR3 d'Oficina Comptable de l'Ajuntament de Sitges: L01082704
Codi DIR3 d'Òrgan Gestor de l'Ajuntament de Sitges: L01082704
Codi DIR3 d'Unitat Tramitadora de l'Ajuntament de Sitges: L01082704
Avís: És obligatori informar aquests codis encara que a la plataforma AOC s'indiqui que són opcionals.
Enllaços relacionats