La publicació de les bases al DOGC inicia el termini de presentar sol·licituds, durant 20 dies naturals, del 17 de desembre del 2020 al 5 de gener del 2021, ambdós inclosos.
Accediu al següent enllaç,
"Participació en processos de selecció de personal de l'Ajuntament"
per realitzar la vostra sol·licitud. És requisit indispensable per poder prendre part en el procés de selecció.
Es fa públic per Decret d’Alcaldia número DEC-0183-2021, de data 2 de febrer de 2021, la relació provisional de persones admeses i excloses per participar en el procés de selecció, pel sistema d´oposició, torn lliure, per a la constitució d´una borsa de treball de TÈCNIC/A MITJA/ANA D´INFORMÀTICA, A2, ja sigui per la contractació en modalitat de relleu per la jubilació anticipada parcial d´un treballador, substitucions, temporalitat o per la provisió temporal de vacants, fins a la provisió reglamentària de les places, d’acord 12 i 15 del RDL 2/2015, en aquells aspectes que no estiguin regulats a la refosa de les bases generals aprovades per JGL en data 27/11/2019. Període de presentació d'al·legacions: 08/02/2021 al 19/02/2021, ambdós inclosos.
Es fa públic elevar a definitiu la llista provisional de persones admeses i excloses, pel sistema de concurs-oposició, torn lliure, per a la constitució d´una borsa de treball de TÈCNIC/A MITJA/ANA D´INFORMÀTICA, A2, ja sigui per la contractació en modalitat de relleu per la jubilació anticipada parcial d´un treballador, substitucions, temporalitat o per la provisió temporal de vacants, fins a la provisió reglamentària de les places.
Es fan públics els resultats del procés de selecció, pel sistema d’oposició lliure, per la contractació d’un/a tècnic/a d’informàtica, A2, mitjançant contracte de relleu, per la jubilació parcial del seu ocupant i creació d’una borsa de treball, d’acord a l’Acta número 1 de data 5 de març de 2021