Creació d’una borsa de treball de tècnic/a d'administració general, escala d'Administració General, subescala tècnica, Grup A1, personal funcionari, núm. 4 de la plantilla d'acord amb l'article 10 del Reial Decret Legislatiu 5/2015.
Publicació al BOPB, en data 28 de maig de 2021, sobre l’aprovació de la convocatòria urgent i les bases específiques que s’annexen i que hauran de regir el procés de selecció, pel sistema d'oposició, torn lliure, per a la constitució d´una borsa de treball de TÈCNIC/A D'ADMINISTRACIÓ GENERAL, escala d´Administració General, subescala tècnica, núm. 4 de la plantilla, de personal funcionari, ja sigui per substitucions, temporalitat o per la provisió temporal de vacants, fins a la provisió reglamentària de les places, d’acord amb l’article 10 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre. La publicació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya el dia 07/06/2021. Inici i finalització del termini de presentació de sol·licituds: del 08/06/2021 al 28/06/2021, ambdós inclosos.
Accediu al següent enllaç,
"Participació en processos de selecció de personal de l'Ajuntament"
per realitzar la vostra sol·licitud. És requisit indispensable per poder prendre part en el procés de selecció.
Es fa públic per Decret d’Alcaldia número DEC-2072-2021, de data 21 de juliol de 2021, corresponent a la relació provisional de persones admeses i excloses per participar en el procés de selecció, per a la constitució d´una borsa de treball de tècnic/a d’administració general, d’acord amb l’article 10 del Reial Decret Legislatiu 5/2015. Període de presentació d'al·legacions: 23/07/2021 al 05/08/2021, ambdós inclosos.
Accediu al següent enllaç per a la presentació d'al·legacions:
https://carpeta.sitges.cat/Ciutadania/DetallTramit.aspx?Cercador=True&IdTramit=590
Es fa públic per Decret d’Alcaldia número DEC-2127-2021, de data 27 de juliol de 2021, corresponent a l’esmena del Decret d'Alcaldia número 2072-2021, de data 21 de juliol de 2021, d’aprovació de la relació provisional de persones admeses i excloses per participar en el procés de selecció, per a la constitució d´una borsa de treball de tècnic/a d’administració general, d’acord amb l’article 10 del Reial Decret Legislatiu 5/2015.
Informem de la modificació de la data per a la realització de les proves del procés de selecció per a la constitució d´una borsa de treball de de tècnic/a d’administració general.
Es fa pública, per Decret de l’Alcaldia núm. 2509-21 de data 2 de setembre de 2021, l’aprovació de la relació definitiva de persones admeses i excloses, per participar en el procés de selecció, per a la creació d'una borsa de treball de tècnic/a d’administració general d’acord amb l’article 10 del reial decret legislatiu 5/2015.
Us informem que es podrà portar normativa de referència no comentada per a la realització de la prova pràctica del procés de selecció per a la constitució d´una borsa de treball de de tècnic/a d’administració general.
Es fan públics els resultats finals, d’acord a l’Acta número 1 de data 14 i 27 de setembre de 2021, en el procés de selecció per a la creació d'una borsa de treball de tècnic/a d’administració general.